wtorek, 28 stycznia 2014

NOWOŚCI :)

Przez ostatni miesiac zdarzylam nazbierac pare nowosci ;) oto kilka z nich : 

                              Baza korektorowa pod cienie z NYX



Używałam tej bazy juz kilka razy i jest świetna!!! Bardzo dobrze kryje  i przedewszystkim  podbija pigment cieni i jest bardzo trwała. Naprawde polecam!!! Odkąd produkty NYX wpadły w moje łapki jestem nimi zauroczona :) Jej cena to 30 zl w perfumerii Douglas.

Następny produkt to:

L'oreal True match odcien nr 1



Korektor nie jest ciężki nadaje sie na ukrycie cieni pod powiekami. 
Jest świetny. Kupilam go w Hebe za niecale 23 zl.



 No i ostatnio w perfumerii Douglas otrzymalam próbkę kremu pod oczy marki Clinique i jest genialny!!! Fakt cena zwala z nóg ale naprawde jest wart swojej ceny. Tak jak zapewnia producent faktycznie redukuje opuchliznę wokół oczu. Szybko się wchłania , nie jest tłusty. Jest super .
Dostałam też próbkę kremu Dr Irena Eris Vitaceric na dzień. Jest to krem dla kobiet 25+  tak wiem nie mam tylu lat wiec nie jest to krem dla mnie ale czasami dobrze jest zastosowac cos mocniejszego na skore i powiem jedno- ten krem jest fantastyczny!!  Uzywalam go przez chyba 5 dni  ( mialam 2 probki ) i naprawde skora byla bardziej nawilzona i wygladala na odzywioną. Bardzo sobie cenie produkty Dr Ireny Eris mam juz balsam do ciała i podkład , który doskonale nawilza skóre. A teraz jeszcze ten krem no rewelka. 



Do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz