poniedziałek, 2 grudnia 2013

Koralowy zawrót głowy :)

Witajcie :)
 Mam dziś dla Was nowy makijaż. Dla osób, które nie mają czasu się malować na codzień  bądź też nie lubią może to być makijaż wieczorowy. Ja bardzo lubię się malować i poświęcam na makijaż więcej czasu więc dla mnie jest to makijaż dzienny :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć makijażu. 





Makijaż rozpoczęłam od nałożenia bazy na strefę T czyli czoło, nos, okolice nosa i broda. Następnie na powieki nałożyłam bazę z KOBO i na nią zaaplikowałam białą kredkę by podbić pigment cienia rozcierając ja aż pod sam łuk brwiowy. Następnym krokiem było wyczesanie brwi w kierunku do góry (taką szczoteczką jaką macie w maskarach) i wypełnienie ich kredką w odcieniu jasnego brązu. Później znów wyczesałam brwi szczoteczką i szczoteczkę spryskałam lakierem do włosów ( ponieważ nie miałam żelu do brwi) i jeszcze raz przeczesałam brwi utrwalając w ten sposób ich kształt. Kolejną rzeczą jaką wykonałam było zaaplikowanie koralowego cienia na sam środek powieki. Następnie w zewnętrznym kąciku oka skośnym pędzelkiem nałożyłam czekoladowy cień i pędzlem do rozcierania zaczęłam rozcierać. W ten sposob uzyskałam płynne przejscie między dwoma kolorami. W wewnętrznym kąciku oka małym pędzelkiem zaaplikowałam cień w kolorze bardzo jasnego żółtego złota. i połączyłam go z kolorem koralowym. Na dolną powiekę od zewnętrznego kacika oka do prawie polowy zostal nałożony cien czekoladowy następnie wjeżdżając na cień czekoladowy fioletowy i  przy samym wewnętrznym kąciku oka malutkim pędzelkiem zaaplikowalam kanarkowy cien i doslownie odrobinę by rozświetlic makijaż. Następnie eyelinerem wykonałam kreskę i  wytuszowałam rzęsy. Później pędzelkiem typu ''skunks'' zaaplikowałam podkład. Później zmatowiłam buzię pudrem transparentnym i w strefie T ten puder wgniatałam przedłużając w ten sposób trwałość makijażu. Następnie wykonturowałam twarz rozświetlaczem i bronzerem. I na koniec pomalowałam usta błyszczykiem.

Kosmetyki użyte do wykonania makijażu :

TWARZ:
Baza pod makijaż: thePOREfessional  Benefit
Kamuflaż: Kryolan TV Paint Stick odcień Ivory
Podkład: Pierre Rene Skin Balance odcień 21
Rozświetlacz: NYX Mosaic Powder
Bronzer: Sleek Contour Kit
Puder: transparentny FM make up fixing powder 

OCZY:
Biała kredka jumbo NYX  milk
cień : Coral Pierre Rene
Sleek paletka AU NATUREL ( czekoladowy cień użyty w zewnętrznym kąciku oka)
Kanarkowy cień z palety 120 kolorów Mario Luigi
INGLOT: Fioletowy cień EYE SHADOW MATTE  392
INGLOT: złoty cień AMC SHINE 26
Maskara:  Maybelline  the Colossal Volume Express
Eyeliner: Catrice Gel Black

USTA:
Błyszczyk : Inglot ( możecie do tego również użyć pomadki w odcieniu Nude :) )
Do wypełnienia brwi użyłam kredki z FM Make Up Automatic Brow Pencil.

Jeszcze dziś na blogu powinien pojawić się post o pielęgnacji mojej cery.  Ale zobaczymy czy mój laptop będzie chciał ze mną współpracować bo ostatnio się nie dogadujemy :(
Do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz